2016. szeptember 2., péntek

A baba neme


Legyen bármilyen nemű, csak egészséges legyen. Ez természetesen így van, de azért titkon mégiscsak remél valamit a pár mikor odakerül, hogy megtudhatják a baba nemét. Ez nálunk sem volt másképp. Én mindig úgy gondoltam, hogy nekem csak lányom lehet - annak ellenére / vagy éppen pont azért, mert nálunk a családban mindenki lány. Van egy húgom, három lány unokatesóm (még anyának is húga van), így meg sem fordult a fejemben, hogy más nemű lesz a gyerekem.
Gézuval osztoztunk a nézeten, miszerint mindketten kislányt szeretnénk. Igazán lányos család lévén már pörgettem vissza az emlékeket, hogy mit is kell előszedni - babák, barbik, kézműves dolgok....

Elérkezett a pillanat, mikor egyértelműen megmondható a neme - meg is mutatta magát szépen. Az orvos egyértelműen közölte, hogy makk egészséges KISFIÚ. Igen, kisfiú.

Természetesen nagyon örülünk neki, hogy teljesen egészséges (még mielőtt jönnének a negatív kritikák) és már nagyon várjuk a kisfiunkat, de ha majd úgy látjuk, hogy szeretnénk még egyet, akkor megint reménykedünk - hátha kislány :)

Ezek tudatában bele is vetettem magam a kisfiús dolgok nézegetésébe. Azért még meg vagyok kissé ijedve, hogy biztosan jól fogom-e tudni, hogy mi kell egy kissrácnak...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése